Usługi

Głównym terenem działania naszej firmy jest województwo małopolskie, lecz nie ograniczamy się tylko do niego. Na naszym koncie znalazły się setki realizacji i dziesiątki zadowolonych Klientów, którzy z chęcią z nami współpracują przy kolejnych projektach.

Zdobywane przez lata doświadczenie pozwala nam podjąć się realizacji Państwa projektów przeznaczonych do małych domków jednorodzinnych, po duże i skomplikowane inwestycje: biurowce, hale produkcyjne, hotele i inne obiekty prywatne jak i użyteczności publicznej.

Podstawowym profilem naszej działalności są:

  • systemy alarmowe
  • monitoring/CCTV
  • kontrole dostępu
  • domofony, wideodomofony
  • Telewizja zbiorcza AZART

Nasza firma w liczbach

0
Systemy alarmowe​
0
Monitoring​
0
Kontrole dostępu​
0
Domofony​
0
Telewizja zbiorcza​

O firmie

Początki działalności firmy w zakresie zabezpieczeń i ochrony mienia sięgają 1998 r. Rok 2003 był dla nas rokiem przełomowym – by sprostać Państwa oczekiwaniom i poszerzyć zakres świadczonych usług, przekształciliśmy się w Spółkę z o.o. Firma posiada Koncesję MSWiA Nr L-0247/03, oraz autoryzację Zakładu Technicznej Ochrony Mienia “TECHOM” Nr 217/99, 318/2002. Pracownicy techniczni naszej firmy zatrudniani po licznych przeszkoleniach posiadają m.in. licencje MSWiA. Jako jedna z nielicznych firm posiadamy również ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności.

Zapewniamy kompleksową obsługę klienta, począwszy od sporządzenia ekspertyzy, oceny istniejących zagrożeń, opracowania projektów technicznych, dokumentacji, wykonania prac montażowych, a skończywszy na objęciu opieką serwisową gotowych instalacji.

Nasza firma wykonała dotychczas kilkaset instalacji. Systemy te pozostają w stałej konserwacji, a znaczna ich część jest monitorowana przez Agencje Ochrony.

Doświadczone ekipy instalatorsko-konserwacyjne zapewniają profesjonalną obsługę systemów komputerowych i urządzeń elektronicznych oraz nadzór nad instalacjami w obiektach.

Decydując się na współpracę z nami możecie państwo być pewni, że zyskacie partnera niezawodnego i odpowiedzialnego, jak również bezpieczeństwo i ochronę Waszej firmy, mieszkania, sklepu, posiadłości, itp.
Posiadamy własny serwis świadczący usługi w ramach gwarancji, jak i po jej zakończeniu. W sytuacji ewentualnych problemów lub awarii do Państwa dyspozycji jest również nasz serwis 
24h działający przez 365 dni w roku.

Korzyści z wdrożenia i stosowania systemów zarządzania lub zapewnienia bezpieczeństwa informacji:

  • minimalizacja ryzyka wystąpienia zdarzeń związanych z bezpieczeństwem informacji (w tym również kar), czyli pro-aktywna identyfikacja podatności aktywów informacyjnych, zagrożeń i ich skutków w odniesieniu do sterowania operacyjnego oraz definiowanie odpowiednich działań zmniejszających ryzyko,

  • gotowość organizacji na incydenty związane z bezpieczeństwem informacji oraz dzięki odpowiednim procedurom ich skuteczne przezwyciężenie (efektywna odpowiedź na incydenty minimalizująca ich wpływ na organizację),

  • podniesienie wiarygodność organizacji w oczach klientów, inwestorów i udziałowców (interesariuszy),

  • zapewnienie bezpieczeństwa interesom Klientów,

  • pozytywny wpływ na ochronę i poprawę reputacji firmy i danej marki,

  • zapewnienie zgodności z mającymi zastosowanie przepisami prawa lub wymaganiami ubezpieczycieli,

  • zapewnienie ochrony aktywów informacyjnych,

  • wzrost świadomości pracowników i osób pracujących w imieniu organizacji odnośnie bezpieczeństwa informacji.

Pracujemy na markowych podzespołach