Jak poprawnie zgłaszać problemy?

W celu usprawnienia rozwiązywania problemów postanowiliśmy stworzyć poradnik, w którym krok po kroku możesz rozwiązać proste problemy bez naszej pomocy

Diagnoza problemu

Wybierz jakie posiadasz urządzenie:

Najczęściej występującymi problemami (niezależnie od nas) z tym urządzeniem są:

1)Uszkodzony zasilacz (Nie świeci się żadna dioda)

2)Uszkodzony patchcord światłowodowy/główny kabel magistralny (Na czerwono miga jedna z diód)

3)Router przywrócony do ustawień fabrycznych (Nie wyświetlają się moje sieci WiFi)

Co należy zrobić w takiej sytuacji?
1)Sprawdź, czy w gniazdku jest prąd, chociażby podłącz w tym miejscu ładowarkę do telefonu i sprawdź czy działa, spróbuj poruszać wtyczką, jeśli nie, to sprawdź, czy któryś z bezpieczników nie opadł. Jeśli wszystko jest tak jak nalezy przejdź do kroku nr. 2
2)Skontaktuj się z działem technicznym i poinformuj ich o zaistaniałej sytuacji. Najczęściej rozwiązanie takiego problemu jest bezpłatne i wymaga jedynie podjazdu technika w celu wymiany uszkodzonego zasilacza.
Co należy zrobić w takiej sytuacji?
1)Skontaktuj się z działem technicznym w celu zapytania, czy nie występuje problem globalny. Jeśli problem jest tylko po Twojej stronie, przygotuj się, że wizyta będzie płatna wg. cennika oraz kosztów gotowego patchcordu. Możesz również na własną rękę zakupić patchcord, lecz w przypadku uszkodzenia naszego sprzętu winę za to ponosi klient.
Co należy zrobić w takiej sytuacji?
1)Skontaktuj się z działem technicznym, pomogą Ci oni skonfigurować urządzenie.
Najczęściej występującymi problemami (niezależnie od nas) z tym urządzeniem są:

1)Router przywrócony do ustawień fabrycznych (Nie wyświetlają się moje sieci WiFi)

2)Źle podłączony router (najczęściej spowodowane jest to złym podłączeniem kabli do routera)

3)Uszkodzone okablowanie (najczęstrzym objawem jest to, że dioda WAN przestała świecić, lub świeci z przerwami)

Co należy zrobić w takiej sytuacji?
1)Pobierz instrukcję konfiguracji routera (dostępna w zakładce "Dla klienta"->"Dokumenty do pobrania" i postępuj zgodnie z podanymi tam krokami. Jeśli z jakiegoś powodu jest to nie możliwe, przejdź do kroku nr. 2
2)Skontaktuj się z działem technicznym, tak by umówić podjazd technika. Przygotuj się, że wizyta będzie płatna wg. cennika.
Co należy zrobić w takiej sytuacji?
1)Upewnij się, że kabel wychodzący z gniazdka w ścianie jest podłączony do portu WAN, oraz sprawdź, czy świeci sie dioda WAN, natomiast pozostałe urządzenie podpięte są do portów LAN
2)Jeśli na routerze skonfigurowana jest usługa Telewizji JAMBOX to upewnij się, że dekoder jest poprawnie wpięty do portu przygotowanego pod TV
Co należy zrobić w takiej sytuacji?
1)Sprawdź czy świeci się dioda WAN, oraz sprawdź, czy router jest dobrze podłączony (patrz "złe podłączenie"). Najprawdopodobniej wymagana będzie wizyta technika
Najczęściej występującymi problemami (niezależnie od nas) z tym urządzeniem są:

1)Router przywrócony do ustawień fabrycznych (Nie wyświetlają się moje sieci WiFi)

2)Źle podłączony router (najczęściej spowodowane jest to złym podłączeniem kabli do routera)

3)Uszkodzone okablowanie (najczęstrzym objawem jest to, że dioda WAN przestała świecić, lub świeci z przerwami)

Co należy zrobić w takiej sytuacji?
1)Pobierz instrukcję konfiguracji routera (dostępna w zakładce "Dla klienta"->"Dokumenty do pobrania" i postępuj zgodnie z podanymi tam krokami. Jeśli z jakiegoś powodu jest to nie możliwe, przejdź do kroku nr. 2
2)Skontaktuj się z działem technicznym, tak by umówić podjazd technika. Przygotuj się, że wizyta będzie płatna wg. cennika.
Co należy zrobić w takiej sytuacji?
1)Upewnij się, że kabel wychodzący z gniazdka w ścianie jest podłączony do portu WAN, oraz sprawdź, czy świeci sie dioda WAN, natomiast pozostałe urządzenie podpięte są do portów LAN
2)Jeśli na routerze skonfigurowana jest usługa Telewizji JAMBOX to upewnij się, że dekoder jest poprawnie wpięty do portu przygotowanego pod TV
Co należy zrobić w takiej sytuacji?
1)Sprawdź czy świeci się dioda WAN, oraz sprawdź, czy router jest dobrze podłączony (patrz "złe podłączenie"). Najprawdopodobniej wymagana będzie wizyta technika
Najczęściej występującymi problemami (niezależnie od nas) z tym urządzeniem są:

1)Router przywrócony do ustawień fabrycznych (Nie wyświetlają się moje sieci WiFi)

2)Źle podłączony router (najczęściej spowodowane jest to złym podłączeniem kabli do routera)

3)Uszkodzone okablowanie (najczęstrzym objawem jest to, że dioda WAN przestała świecić, lub świeci z przerwami)

Co należy zrobić w takiej sytuacji?
1)Pobierz instrukcję konfiguracji routera (dostępna w zakładce "Dla klienta"->"Dokumenty do pobrania" i postępuj zgodnie z podanymi tam krokami. Jeśli z jakiegoś powodu jest to nie możliwe, przejdź do kroku nr. 2
2)Skontaktuj się z działem technicznym, tak by umówić podjazd technika. Przygotuj się, że wizyta będzie płatna wg. cennika.
Co należy zrobić w takiej sytuacji?
1)Upewnij się, że kabel wychodzący z gniazdka w ścianie jest podłączony do portu WAN, oraz sprawdź, czy świeci sie dioda WAN, natomiast pozostałe urządzenie podpięte są do portów LAN
2)Jeśli na routerze skonfigurowana jest usługa Telewizji JAMBOX to upewnij się, że dekoder jest poprawnie wpięty do portu przygotowanego pod TV
Co należy zrobić w takiej sytuacji?
1)Sprawdź czy świeci się dioda WAN, oraz sprawdź, czy router jest dobrze podłączony (patrz "złe podłączenie"). Najprawdopodobniej wymagana będzie wizyta technika
Najczęściej występującymi problemami (niezależnie od nas) z tym urządzeniem są:

1)Router przywrócony do ustawień fabrycznych (Nie wyświetlają się moje sieci WiFi)

2)Źle podłączony router (najczęściej spowodowane jest to złym podłączeniem kabli do routera)

3)Uszkodzone okablowanie (najczęstrzym objawem jest to, że dioda WAN przestała świecić, lub świeci z przerwami)

Co należy zrobić w takiej sytuacji?
1)Pobierz instrukcję konfiguracji routera (dostępna w zakładce "Dla klienta"->"Dokumenty do pobrania" i postępuj zgodnie z podanymi tam krokami. Jeśli z jakiegoś powodu jest to nie możliwe, przejdź do kroku nr. 2
2)Skontaktuj się z działem technicznym, tak by umówić podjazd technika. Przygotuj się, że wizyta będzie płatna wg. cennika.
Co należy zrobić w takiej sytuacji?
1)Upewnij się, że kabel wychodzący z gniazdka w ścianie jest podłączony do portu WAN, oraz sprawdź, czy świeci sie dioda WAN, natomiast pozostałe urządzenie podpięte są do portów LAN
2)Jeśli na routerze skonfigurowana jest usługa Telewizji JAMBOX to upewnij się, że dekoder jest poprawnie wpięty do portu przygotowanego pod TV
Co należy zrobić w takiej sytuacji?
1)Sprawdź czy świeci się dioda WAN, oraz sprawdź, czy router jest dobrze podłączony (patrz "złe podłączenie"). Najprawdopodobniej wymagana będzie wizyta technika